Svar på kommentar

Anonym om Everything about you-Kap 5:
Novellen är super bra men jag tycker att du kanske kan skriva att de pratar på svenska, asså när Ashley och Annie pratar med varandra för de kommer ju från sverige ;)annars kan du ju ha engelska ;)

Svar: jo det är så här att Ashley inte kommer från Sverige utan från England jag ber om ursäkt om det inte man fattade det jag skrev ju inte direkt det men aja hehe. Så blir det men nu vet ni det ska försöka skriva ett kapitel så snart jag får tid men det är så mycket med skolan och sånt. Hoppas det går bra ändå.


Helt random gullig bild på Hazza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu